Klachten en service

Wij willen echt iedere klant tevreden houden. Soms gebeurt het dat ook wij fouten maken. Sorry daarvoor! Wij lossen je klacht graag op.

Bellen is sneller:

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice: 0297-810097.

Per e-mail:

Neem contact met ons op per e-mail: info@melaminegoed.nl.

Schriftelijk:

Het is ook mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen, wij vragen vriendelijk om dan het volgende te vermelden:

  • Ordernummer (wanneer de klacht over een bestelling gaat).
  • Naam, adres, woonplaats, e-mail, adres en telefoon (als je hierover beschikt).

Een schriftelijke klacht kun je verzenden aan:

Melaminegoed.nl
Wiegerbruinlaan 77
1422 CB Uithoorn

Wanneer je klacht is ontvangen sturen wij je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 5 werkdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of per e-mail een inhoudelijke reactie.

Wanneer je ontevreden bent over de geboden oplossing kun je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl

Het is ook mogelijk uw klacht of geschil te melden bij het Europese online geschillenplatform (ODR), webgate.ec.europa.eu/odr/.